Tervetuloa Taisto1:n kesäiseen Panfu-blogiin xD nauti hyviä lukuhetkiä tarjoaa Taisto1.Muistakaa myös liittyä ihmeessä lukijaksi.Tämä blogi on myös aina ajan tasalla mutta ei ehdi postata silti joka päivä teen ihan kaikki kuvat picnikillä tai piZapilla, aijon väsätä koneelleni jonkun Photoshopin :D, käytän myös painttia hyviä lukuhetkiä.Tassuttain Taisto1!


keskiviikko 1. elokuuta 2012

Pitkästä aikaa:)

Moi pandat sori kun en oo postailu taaskaan pitkään aikan,no oon ollu monii viikkoja ukona vaan uudella pyörälläni sain nimittäin Turkoosin värisen Jopo polkypyörän :),
Ja nyt on juhlanpaikka sillä mun blogilla on tasan 6000 sivun katselua,mielettömän paljon kiitos kaikille lobanneille/aktiivisille kun olette jaksaneet lukea blogiani,muutenkaan mulla ei oo enää ees panfu innostusta vaikka oon vasta 10 vuotias outoa :O,
Jos 100% on täynnä innostuata oon jtn 30% vaan,
Muutenkin kaikki parhaat ystäväni ovat Lopannut, V100 ja Vaavi,jne,mutta onneksi mulla on vielä MiniMouse jos hän loppaa loppaan minäkin!
Panfussa on muutenkin aika tylsää kun ei tapahdu mtn jne,
Mutta nyt kerron myös surullisen jutun :(,
Panfu nimeni eli taisto1 tuli kalani nimestä jonka nimi on Taisto niin Taisto on ollut mulla 4vuotta se kuoli eilen :(,Mua vieläkin vähän harmittaa.
Mutta postaillaan huomenna lisää,!
Tassuittain:Taisto1

2 kommenttia:

Ihanaa kommentteja