Tervetuloa Taisto1:n kesäiseen Panfu-blogiin xD nauti hyviä lukuhetkiä tarjoaa Taisto1.Muistakaa myös liittyä ihmeessä lukijaksi.Tämä blogi on myös aina ajan tasalla mutta ei ehdi postata silti joka päivä teen ihan kaikki kuvat picnikillä tai piZapilla, aijon väsätä koneelleni jonkun Photoshopin :D, käytän myös painttia hyviä lukuhetkiä.Tassuttain Taisto1!


torstai 7. kesäkuuta 2012

Keksitty!

Moi pandat ja sori jos mulle voi tulla vähän semmosia kirjotus virheitä että välilyönti puuttuu koska mun välilyönnin alla on jotain sipsin murusia niin se ei ota niin hyvin jos sitä ei paina kunnolla :D Tässä pari kuvaa:
Ja toi kuva missä Max käskee Kajoa heittämään Ellaa vesi ilmapallolla on uusi kun alottaa panfun niin se tulee :D
Ja jos ihmettelette miks just Kajo on panfussa se liittyi pari päivää sitten mutta mä (Taisto) oon ollu panfus oottakaas...
574 päivää XD
Pari päivää enemmän Reps :D
Juu ja nyt Me olemme keksineet sen ratkaisun!
Lili tekee kaikille 70000000000 pandalle maastoasun XDDDDD
Juu sori oon vähän vitsituulella...
Ja sitten kun Puuhirviölä ei ole mikään maailman paras näkö tai kuulo niin pääsemme livahtamaan lehtinä sen ohi :D
Ja unohdin melkein mainita jalkapallon EM-kisat alkaa Perjantaina!!!!!
Olen aivan tärinöissä vaikka oon enemmän Lätkä pandoja ;)
Niimpä :D mä olen enemmän kyl Tennis Pandoja&Koiria :D
Juu mutta nyt meidän koirapandatennisjääkiekkojalkapallokoripallo pandojen ja koirien pitää mennä XD
Tassuittain : Taisto1 Ja Kajo!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihanaa kommentteja