Tervetuloa Taisto1:n kesäiseen Panfu-blogiin xD nauti hyviä lukuhetkiä tarjoaa Taisto1.Muistakaa myös liittyä ihmeessä lukijaksi.Tämä blogi on myös aina ajan tasalla mutta ei ehdi postata silti joka päivä teen ihan kaikki kuvat picnikillä tai piZapilla, aijon väsätä koneelleni jonkun Photoshopin :D, käytän myös painttia hyviä lukuhetkiä.Tassuttain Taisto1!


tiistai 26. kesäkuuta 2012

Jiihuu!

Moro pandat Jes!
Puuhirviö saatiin kukistettua tässä kuva kun Evron myöntää häviävänsä!
Ja tässä linkki uuteen videooni Tasiton Show 4
Videossa mukana Joosu ja Nano!!!!
Juu mua vaa kyl vähä harmittaa ku kaikki loppaa Nano loppas onneksi ei Nikke111 sitten V100 loppas sitten Vaavi jne kaikki mun parhaat kaverit !
Kun vaikka muistelee viimme  kesää juhlittiin poikaa jne


Vaikka oon vaasta kuukuden päästä 10V silti usta tuntuu että oon kasvanu panfun ohi :/ en tiiä lopettaisinko panfun mutta blogiani ainakin jatkan vielä vähäsen jos pandani lopetan...
Vois laittaa äänestyksen mitä muut pandat on mieltä blogistani mutta Panfun loppauksen päätän ite eli kommentoikaa mitä mieltä ootte lopetanko panfu tyyppini jos lopetan saatan vielä joskus käydä vilkaisemassa :) ja jos blogini poistuu toivotan hyvää bloggausta ja hyvää kesää kaikille uusille ja vanhoille
PS. Tiedote uusille:
Muistakaa älkää ikinä luovuttako alhaalta voi nousta huipulle niin ainakin mulla kävi :)
Kiitos kun jaksoit tämän postauksen toivottavasti en loppaa :(
Tassuttain ehkä (ehkä) viimmeisiä päiviä
Taisto1!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihanaa kommentteja