Tervetuloa Taisto1:n kesäiseen Panfu-blogiin xD nauti hyviä lukuhetkiä tarjoaa Taisto1.Muistakaa myös liittyä ihmeessä lukijaksi.Tämä blogi on myös aina ajan tasalla mutta ei ehdi postata silti joka päivä teen ihan kaikki kuvat picnikillä tai piZapilla, aijon väsätä koneelleni jonkun Photoshopin :D, käytän myös painttia hyviä lukuhetkiä.Tassuttain Taisto1!


perjantai 17. helmikuuta 2012

Taiston uusi style

Juu mro pandat mä kekkasin semmoisen jutun mun panfu pandalle että yritän ehtiä vaihtaa joka viikko uuden tyylin ja pitää sitä viikon :D Ja ikkuisen myöhästynyt onnittelu kaikille lukijoille nimeltään:   YSTÄVÄNPÄIVÄ!!!<3  Joo koulussa me tehtiin Enkun tunnilla ystävänpäivä korttei [Englannin kielisii]
Ja tässä näette Taiton uuden stylen: Tuossa ja sitten kun kulttis loppuu niin se viikon style katoaa ja taas kun äiti ostaa uuden kulttiksen niin se jatkuu ainakin mä ajattelin sen noin että ¨Hei toi on hyvä kekka¨
Joo ja tänään mä oon maalannu taas uuden taideteoksen Taisto1 lähetti kans mut taidelerille Kokkolaan :D. Tässä.
Juu onneksi tässä kuvassa minä en ollut yhtään mukana *Helpottuu onnesta*
Juu mutta moido.
Tassuttain: Taisto1 ja Taisto6.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihanaa kommentteja